Питання та відповіді

Главная Питання та відповіді

Чому необхідно попередньо оплатити доставку товару при оплаті замовлення накладеним платежем?

Попередня оплата доставки замовлення зручна як для магазина, так і для покупця. Для магазину її наявність гарантує, що покупець прийде за своєю посилкою у відділення компанії-перевізника. А покупець, за бажанням, може оглянути товар до оплати його вартості, попередньо сплативши лише вартість послуг Нової пошти за доставку.

Чи перевіряється цілісність товарів перед відправкою?

Ми гарантуємо, що будь-який товар перед відправленням до Вас обов’язково оглядається та належним чином запаковується. У першу чергу, кожен товар перед видачею на відправлення перевіряється співробітниками магазину. Далі, безпосередньо у відділенні перевізника, кожен товар обов’язково оглядається співробітниками перевізника на цілісність, про що робиться спеціальна примітка у ТТН.

Чи повертається оплата за доставку, якщо я отримав пошкоджений або бракований товар?

Так. У разі, якщо при відкритті посилки разом із представником перевізника, Ви знаходите пошкоджений або бракований товар, Ви відмовляєтесь від отримання посилки та ми або повернемо Вам вартість доставки, або відправимо новий товар.

Чи повертається оплата за доставку, якщо мені просто не сподобався товар?

Якщо отриманий Вами товар відповідає зображенням та опису на сайті магазину, відповідає Вашому замовленню, не має браку та цілий — Ви можете відмовитись у відділенні перевізника від отримання посилки, але оплата доставки повернена не буде.

Чи повертається оплата за доставку, якщо я не зміг прийти за посилкою?

Якщо Ви не звернулись у відділення перевізника протягом 5 робочих днів, посилка автоматично повертається до магазину. Оплата доставки не повертається.