Главная Питання та відповіді

Питання та відповіді

Що таке часткова передоплата за товар?

Часткова передоплата за товар необхідна тільки при оплаті замовлення накладеним платежем та складає 70 грн поза залежністю від суми замовлення. Після оформлення замовлення, покупець вносить часткову передоплату на картку ПриватБанку, номер якої наші менеджери надішлють в SMS-повідомленні.

Навіщо потрібна часткова передоплата?

Часткова передоплата зручна як для магазина, так і для покупця. Для магазину її наявність гарантує, що покупець прийде за своєю посилкою у відділення перевізника, а покупець має можливість не оплачувати всю вартість товару до його огляду у відділенні перевізника.

Як я маю оплатити вартість замовлення, що залишилась?

Вартість товару, що залишилась після оплати часткової передоплати, сплачується у відділенні перевізника при отриманні посилки. Наприклад, Ви замовили товар на 200 грн. Часткову передоплату (70 грн) Ви вносите на картку ПриватБанку до відправлення замовлення, а залишок (130 грн) та комісію за накладений платіж сплачуєте у відділенні перевізника.

Чи можу я сплатити одразу всю вартість замовлення?

Так, звичайно. За бажанням, Ви можете сплатити 100% вартості товару передоплатою. В цьому випадку, у відділенні перевізника Вам залишиться сплатити лише варстість доставки. До того же, Ви не будете платити комісію Нової пошти (20 грн + 2% від вартості товару) за послугу зворотнього переказу коштів.

Чи перевіряється цілісність товарів перед відправкою?

Ми гарантуємо, що будь-який товар перед відправленням до Вас обов’язково оглядається та належним чином запаковується. У першу чергу, кожен товар перед видачею на відправлення перевіряється співробітниками магазину. Далі, безпосередньо у відділенні перевізника, кожен товар обов’язково оглядається співробітниками перевізника на цілісність, про що робиться спеціальна примітка у ТТН.

Чи повертається передоплата, якщо я отримав пошкоджений або бракований товар?

Так. У разі, якщо при відкритті посилки разом із представником перевізника, Ви знаходите пошкоджений або бракований товар, Ви відмовляєтесь від отримання посилки та ми повернемо Вам передоплату у повному обсязі або відправимо новий товар.

Чи повертається передоплата, якщо мені просто не сподобався товар?

Якщо отриманий Вами товар відповідає зображенням та опису на сайті магазину, відповідає Вашому замовленню, не має браку та цілий — Ви можете відмовитись у відділенні перевізника від отримання посилки, але передоплата повернена не буде. Вона буде використана для оплати вартості повернення товару із Вашого відділення — до магазину. Сплачувати окремо за повернення Вам не потрібно.

Чи повертається передоплата, якщо я не зміг прийти за посилкою?

Якщо Ви не звернулись у відділення перевізника протягом 5 робочих днів, посилка автоматично повертається до магазину і передоплата не повертається. Вона буде використана для оплати вартості повернення товару із Вашого відділення — до магазину. Сплачувати окремо за повернення Вам не потрібно.